Ενδεικτικά σημεία (κεφάλαια ή ενότητες) των νέων σχολικών βιβλίων, τα οποία είναι δυνατόν να αξιοποιηθούν στα πλαίσια εφαρμογής ενός προγράμματος Αγωγής Υγείας.
ΤΑΞΗ Α΄
Βιβλία ΓΛΩΣΣΑΣ:
Μόνος στο σκοτάδι |
Έκφραση συναισθημάτων |
Χωρίς φως |
Έκφραση συναισθημάτων |
Οι δυο φίλοι |
Φιλία/Διαπροσωπικές σχέσεις |
Η Αγγελική |
Φιλία/Διαπροσωπικές σχέσεις |
Βιβλίο ΜΕΛΕΤΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ:
Η ομάδα |
Κοινωνική ζωή, Το σώμα μου, Η οικογένεια |
Οι ανάγκες του ανθρώπου |
ΤΑΞΗ Β΄
Βιβλία ΓΛΩΣΣΑΣ:
Πάμε για ψώνια |
Αγωγή καταναλωτή |
Νιώθω |
Έκφραση συναισθημάτων |
Βιβλίο ΜΕΛΕΤΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ:
Τα προϊόντα |
Διατροφή/Κατανάλωση |
Η διατροφή μας |
Διατροφή/Κατανάλωση |
Κυκλοφορώ με ασφάλεια |
Κυκλοφοριακή Αγωγή |
ΑΝΘΟΛΟΓΙΟ Α΄ & Β΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ:
Ξ? όπως ξιφίας |
Διαφορετικότητα |
Η αλφαβήτα δίχως ρο |
Διαφορετικότητα |
Ο μικρός κάστορας και η ηχώ |
Φιλία/Διαπροσωπικές σχέσεις |
Δώσε την αγάπη |
Φιλία/Διαπροσωπικές σχέσεις |
Ποιος διευθύνει |
Η οικογένεια |
Η κλώσα |
Η οικογένεια |
Μια φορά ήταν? η Κολοτούμπα |
Διατροφή |
Ο σαλίγκαρος βγαίνει αμαξάδα |
Κυκλοφοριακή Αγωγή |
ΤΑΞΗ Γ΄
Βιβλία ΓΛΩΣΣΑΣ:
Του κόσμου το ψωμί |
Διατροφή |
Όλοι μια αγκαλιά |
Διαπροσωπικές σχέσεις, Κοινωνική ζωή |
Βιβλίο ΜΕΛΕΤΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ:
Ζούμε μαζί και συνεργαζόμαστε |
Διαπροσωπικές σχέσεις, Κοινωνική ζωή |
Μέσα συγκοινωνίας και μεταφοράς |
Κυκλοφοριακή Αγωγή |
Τι χρειαζόμαστε για να ζούμε |
Δικαιώματα/Κατανάλωση |
ΤΑΞΗ Δ΄
Βιβλία ΓΛΩΣΣΑΣ:
Ασφαλώς κυκλοφορώ |
Κυκλοφοριακή Αγωγή |
Ιστορίες παιδιών |
Διαπροσωπικές σχέσεις, Κοινωνική ζωή |
Ελιά |
Διατροφή |
Όλοι διαφορετικοί, όλοι ίδιοι |
Διαπροσωπικές σχέσεις, Εμείς και οι άλλοι, Διαφορετικότητα |
Βιβλίο ΜΕΛΕΤΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ:
Γνωρίζουμε και προσέχουμε το σώμα μας |
Το σώμα μου |
Οι άνθρωποι επικοινωνούμε και συνεργαζόμαστε |
Διαπροσωπικές σχέσεις, Κοινωνική ζωή |
ΑΝΘΟΛΟΓΙΟ Γ΄ & Δ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ:
Η ιστορία του Ερνέστου |
Η οικογένεια |
Η αιμοδοσία |
Διαπροσωπικές σχέσεις, Οικογένεια |
Ο Ωραίος Δαρείος |
Διατροφή |
Ο πονόδοντος του Γκρινιάρη |
Διατροφή |
Η Δόνα Τερηδόνα |
Στοματική υγιεινή |
Το περιβόλι του Σαμίχ |
Διαπροσωπικές σχέσεις, Πρόσφυγες |
ΤΑΞΗ Ε΄
Βιβλία ΓΛΩΣΣΑΣ:
Οι φίλοι μου, οι φίλες μου |
Φιλία, Διαπροσωπικές Σχέσεις |
Τηλεόραση |
Μ.Μ.Ε./Κατανάλωση |
Βιβλίο ΕΡΕΥΝΩ & ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΩ:
Πεπτικό Σύστημα |
Το σώμα μου/Διατροφή |
ΤΑΞΗ ΣΤ΄
Βιβλία ΓΛΩΣΣΑΣ:
Διατροφή |
Διατροφή |
Ατυχήματα |
Ατυχήματα |
Συγγενικές σχέσεις |
Διαπροσωπικές σχέσεις, Οικογένεια |
Βιβλίο ΕΡΕΥΝΩ & ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΩ:
Αναπνευστικό Σύστημα |
Το σώμα μου |
Κυκλοφορικό Σύστημα |
Το σώμα μου |
Μεταδοτικές Ασθένειες |
Το σώμα μου |
ΑΝΘΟΛΟΓΙΟ Ε΄ & ΣΤ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ:
Η Βαγγελίτσα |
Διαπροσωπικές σχέσεις, Εμείς και οι άλλοι, Διαφορετικότητα |
Ένα σακί μαλλιά |
|
Η καρδούλα |
|
Οι φίλοι μας οι τσιγγάνοι |
Τα κείμενα αυτά (και αρκετά άλλα) μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως έναυσμα για την εκπόνηση προγράμματος Αγωγής Υγείας ή και ως υποστηρικτικό υλικό κατά τη διάρκεια της υλοποίησης, συμβάλλοντας στην κατεύθυνση της διαθεματικής προσέγγισης.