ΔΝΣΗ Π.Ε. Ν. ΔΡΑΜΑΣ

το μέλλον ανήκει στα παιδιά
"...γιατί έχουν ιδέες δικές τους ...γιατί η ψυχή τους κατοικεί στο σπίτι του αύριο
...γιατί η ζωή δεν σταματά στο χτες ...μην προσπαθείς να τα κάνεις όμοιά σου"
Χαλίλ Γκιμπράν

  • Μεγαλύτερο μέγεθος γραμματοσειράς
  • Προκαθορισμένο μέγεθος γραμματοσειράς
  • Μικρότερο μέγεθος γραμματοσειράς

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ

Συναισθηματική Αγωγή ? Ψυχική Υγεία

  1. Ο κήπος των συναισθημάτων, 10 θεματικές προσεγγίσεις για το Νηπιαγωγείο. Συγγραφείς: Δαμηλάκη Ρένα, Κανελλόπουλος Γρηγόρης, Κάντζου Νίκη, Λαμπρινέα Ζέτα. Εκδόσεις ΔΙΠΤΥΧΟ
  2. Ο Κήπος με τις 11 γάτες, Εκδόσεις ΣΧΗΜΑ & ΧΡΩΜΑ
  3. Πρόγραμμα Ανάπτυξης Συναισθηματικής Νοημοσύνης, Β. Πλωμαρίτου, Εκδόσεις ΓΡΗΓΟΡΗ
  4. Κοινωνική και Συναισθηματική Αγωγή στο Σχολείο - Για την Προσχολική και Πρωτοσχολική Εκπαίδευση. Επιμέλεια: Χατζηχρήστου Χρυσή, Εκδόσεις ΤΥΠΟΘΗΤΩ

 

 

Διατροφή, Προσωπική Υγιεινή, Στοματική Υγιεινή, Κατανάλωση και Υγεία

  • Υγιεινή διατροφή για παιδιά 4-8 ετών, Εκδόσεις ΠΑΤΑΚΗ
  • Ισορροπημένη διατροφή, οδηγός Προαγωγής Υγείας για το μαθητή του Δημοτικού Σχολείου, Γρ. Ρίσβας, Ν. Ευσταθίου, Ν. Ορφανοπούλου, Εκδόσεις ΒΗΤΑ
  • Το φαγητό δεν είναι μόνο για να χορταίνουμε, Εκδόσεις ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ
  • «Χτίζω σωστά εμένα», της Ειρήνης Μαραζιώτη
  • Γνωρίζω την Υγιεινή Διατροφή, Εκδόσεις ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
  • Το ευτυχισμένο σκιάχτρο, Σάντρα Χορν ? Κεμ Μπράουν, Εκδόσεις ΑΓΚΥΡΑ
  • Παιχνιδομαγειρέματα, Συγγραφείς: Μαστρομιχαλάκη Αγγελική, Βούκανου Μαίρη. Εκδόσεις ΑΚΡΙΤΑΣ
  • Ο Μάκης Ενζυμάκης και η μάχη στο στομάχι, Άννα Ράσελμαν, Εκδόσεις ΑΜΜΟΣ
  • Ο Ωραίος Δαρείος, Σ. Ζαραμπούκα, Εκδόσεις ΠΑΤΑΚΗ
  • Ο πρίγκιπας Λεμονής και η όμορφη Κρεμμύδω, Γ. Σακελλαρίδης, Εκδόσεις ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ
  • Μια φορά ήταν η Κολοτούμπα, Εκδόσεις ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗ
  • Πρόσκληση σε γεύμα, Ελ. Σταμπόγλη, Εκδόσεις ΚΑΛΕΙΔΟΣΚΟΠΙΟ
  • Επιλέγω να φάω? πατάτα, Ν. Αναγνωστοπούλου, Εκδόσεις ΦΥΤΡΑΚΗ
  • Το δικαστήριο των τροφών, Ν. Αναγνωστοπούλου, Εκδόσεις ΦΥΤΡΑΚΗ
  • Οδηγός Υγιεινής Διατροφής, Ζ. Σπυροπούλου, Εκδόσεις ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ
  • Τροφή, Περιβάλλον και Υγεία ? Οδηγός για το Δάσκαλο του Δημοτικού Σχολείου, Εκδόσεις ΒΗΤΑ
  • Υγεία με σωστή διατροφή, Μ.Ο. Μπρούκερ, Εκδόσεις ΝΟΤΟΣ
  • Οι καλύτερες υγιεινές τροφές της φύσης, J. Eden,  Εκδόσεις ΚΟΝΙΔΑΡΗ
  • Ο Ορέστης έχει ορέξεις, Π. Χριστοδούλου, Εκδόσεις ΑΓΚΥΡΑ
  • Ο χορός των βιταμινών, Βλαχοπούλου, Εκδόσεις ΕΣΤΙΑ
  • Των οσπρίων η γιορτή, Γ. Μασσαβέτα, Εκδόσεις ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ
  • Για να τρώμε καλά, Δ.Σ. Γαλανός, Εκδόσεις Β. ΒΑΣΔΕΚΗΣ
  • Διατροφή, υγιεινή ανάπτυξη και διαβίωση του ανθρώπου, Χ. Κασίμη, Εκδόσεις ΧΡΙΣΤΑΚΗΣ
  • Υγιεινή διατροφή, Μπαζαίου, Εκδόσεις ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ
  • Τροφές που χαρίζουν υγεία, Μπαζαίου, Εκδόσεις ΜΠΑΖΑΙΟΣ
  • Σειρά Φρουτοπία, Ε. Τριβιζά, Εκδόσεις ΠΑΤΑΚΗ
  • Ο Σοκολάκης και η Ζαχαρούλα Τρυποδόντη, Εκδόσεις ΑΜΜΟΣ
  • Δεν φοβάμαι τον οδοντογιατρό, Εκδόσεις MODERN TIMES
  • Το πρώτο μου βιβλίο για το ανθρώπινο σώμα, Εκδόσεις ΡΕΚΟΣ
  • Η πρώτη μου εγκυκλοπαίδεια, Εκδόσεις ΜΙΝΩΑΣ
  • Το στομάχι μου γουργουρίζει (από τη σειρά: «Θέλω να ξέρω γιατί?»), Μπρ. Αβισόν, Εκδόσεις ΣΙΡΡΙΣ
  • Σωστή διατροφή ? καλή υγεία (από τη σειρά: Οι συμβουλές του μικρού λύκου»), Εκδόσεις ΦΛΟΥΔΑΣ
  • Δε θέλω να κάνω μπάνιο ? Δε θέλω να πάω για ύπνο, Εκδόσεις ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ
  • Το μικρό αρκουδάκι έχει γρίπη ? πλένει τα δόντια του ? έχει αϋπνία. Γ. Λαγκρατέρ, Β. Σόμπατ, Εκδόσεις ΨΥΧΟΓΙΟΣ
  • Όταν τρώω ? Όταν κάνω μπάνιο ? Όταν ντύνομαι ? Όταν είμαι άρρωστος. Isidro Sanchez, Irene Brodoy, Εκδόσεις ΚΕΔΡΟΣ
  • Ο Άρθουρ είναι αρρωστούλης, M. Brown, Εκδόσεις MODERN TIMES
  • Αισθήσεις ? Γεύομαι ? Μυρίζω ? Βλέπω ? Αγγίζω ? Ακούω. Εκδόσεις ΜΟΝΤΕΡΝΟΙ ΚΑΙΡΟΙ
  • Ο κροκόδειλος που πήγε στον οδοντογιατρό, Ευγένιος Τριβιζάς, Εκδόσεις ΚΕΔΡΟΣ

 

Κυκλοφοριακή Αγωγή

  • Κυκλοφοριακή Αγωγή ? Ατυχήματα, ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ
  • Πρόσεχε στο δρόμο, Εκδόσεις ΑΓΚΥΡΑ
  • Σχέδια εργασίας για το Νηπιαγωγείο και το Δημοτικό, Μαριάνθη Αρμενιάκου-Συμεωνίδη, Εκδόσεις ΚΕΔΡΟΣ
  • Καλώς τον κύριο ΚΟΚ, Υπουργείο Μεταφορών
  • Ο Δρόμος κι Εγώ, Εκπαιδευτικό υλικό της RENAULT
  • Ο Αναστάσης και η ουρά της στάσης, Ευγένιος Τριβιζάς, Εκδόσεις ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ
  • Φίλοι; Φως-φανάρι! Φραντζέσκα Αλεξοπούλου- Πετράκη, Εκδόσεις ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
 
Πρέπει να κάνετε είσοδο για να έχετε πλήρη πρόσβαση στις ανακοινώσεις της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Δράμας. Η χρήση απευθύνεται μόνο στα σχολεία του νομού μας.

 Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2018-2019

Η Πράξη (MIS: 5031892) αφορά στη στήριξη και ενίσχυση του θεσμού της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, στα σχολεία γενικής αγωγής από εκπαιδευτικό προσωπικό, το οποίο θα υποστηρίζει τους μαθητές στη σχολική τάξη παράλληλα με τον εκπαιδευτικό, την υποστήριξη των με αδυναμία αυτοεξυπηρέτησης μαθητών με αναπηρία με Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ) και την υποστήριξη όσων μαθητών απαιτείται από Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΕΠ) για όσους μαθητές χρήζουν νοσηλευτικής φροντίδας.

Στόχος της Πράξης είναι η ενσωμάτωση των μαθητών με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στη σχολική τάξη του γενικού σχολείου και η εξασφάλιση της προσβασιμότητας αυτών στο κοινωνικό γίγνεσθαι με αποτέλεσμα την αντιμετώπιση του κοινωνικού αποκλεισμού, την αντιμετώπιση της σχολικής αποτυχίας και της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου.
Στο πλαίσιο αυτό απασχολούνται εκπαιδευτικοί, οι οποίοι συλλειτουργούν με τον εκπαιδευτικό της τάξης (παράλληλη στήριξη) και υποστηρίζουν αποκλειστικά τους μαθητές με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες έτσι ώστε να μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του προγράμματος σπουδών τους. Επίσης, προσλαμβάνεται το αναγκαίο Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ) για τους μαθητές που αδυνατούν να αυτοεξυπηρετηθούν και το αναγκαίο Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΕΠ).

 Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2018-2019

Η Πράξη (MIS: 5031883) αφορά στην ενίσχυση των Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) και των Τμημάτων Ένταξης (ΤΕ) που λειτουργούν μέσα στα σχολεία γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης ώστε η εκπαίδευση να ανταποκρίνεται στις ανάγκες όλων των μαθητών χωρίς διακρίσεις.
Στόχος της Πράξης είναι η ενσωμάτωση των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) και στα Τμήματα Ένταξης (ΤΕ) – που λειτουργούν μέσα στα σχολεία γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης και η εξασφάλιση της προσβασιμότητας αυτών στο κοινωνικό γίγνεσθαι με αποτέλεσμα την αντιμετώπιση του κοινωνικού αποκλεισμού, την αντιμετώπιση της σχολικής αποτυχίας και της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου.
Στο πλαίσιο της Πράξης, απασχολούνται οι αναγκαίοι αναπληρωτές Εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) και οι αναγκαίοι αναπληρωτές Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού προκειμένου να στελεχώσουν Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) και Τμήματα Ένταξης στα γενικά σχολεία.

 

Ενημερωτικό Κείμενο

των Πράξεων «Πρόγραμμα Εισαγωγής Η/Υ και Συναφούς Εξοπλισμού σε Δημοτικά Σχολεία για μια Ψηφιακά Υποστηριζόμενη Διδασκαλία» ΑΠ 1,2,3 του ΕΠ «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», ΕΣΠΑ 2007-2013

Το έργο είχε ως στόχο την προμήθεια και τον εξοπλισμό 1022 Δημοτικών Σχολείων, ως εξής:

Εξοπλίστηκαν 198 Δημοτικά Σχολεία τα οποία είναι ενταγμένα στο Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (ΕΑΕΠ), με ένα κινητό εργαστήριο πληροφορικής, το οποίο λειτουργεί ως κινητή τάξη, για όλα τα μαθήματα. Ο εξοπλισμός του αποτελείται από δέκα φορητούς ηλεκτρονικούς υπολογιστές, ένα ειδικό τροχήλατο ερμάριο για την αποθήκευση και φόρτιση των Η/Υ, δομημένη καλωδίωση, τοπικό δίκτυο για τη σύνδεση των Η/Υ με το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, καθώς και τα λογισμικά λειτουργίας.

Οι υπόλοιπες σχολικές μονάδες, δηλαδή 174 μονοθέσια, 426 διθέσια και 224 τριθέσια δημοτικά σχολεία  εξοπλίστηκαν  με έναν φορητό υπολογιστή και τον σχετικό εξοπλισμό (λογισμικά λειτουργίας, τοπικό δίκτυο, απαραίτητη δομημένη καλωδίωση).

Ο συνολικός π/υ του έργου ανέρχεται σε 2.522.227,62 ?, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ.

Το έργο υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ, μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος της «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», με τη συγχρηματοδότηση του Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Ταμείου (Ε.Κ.Τ.).

 

 

Ένταξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων (ΕΚΟ) στα σχολεία – Τάξεις Υποδοχής, σχολικό έτος 2018-2019

 

Η Πράξη (MIS: 5031893) αφορά στη μείωση της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου μαθητών/τριών προερχόμενων από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες και μαθητών/τριών με πολιτισμικές και θρησκευτικές ιδιαιτερότητες, καθώς και στη βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων κυρίως στο γραμματισμό, αλλά και στον αριθμητισμό και επιπλέον σε συμπληρωματικά αντικείμενα ώστε αυτοί να καταστούν ικανοί να ανταπεξέλθουν στο πρόγραμμα σπουδών τους και να παραμείνουν στο εκπαιδευτικό σύστημα ολοκληρώνοντας τις σπουδές τους.
Συνεπώς η πράξη αποσκοπεί στην ενίσχυση της ισότιμης πρόσβασης και την αποτελεσματική ένταξη των προαναφερόμενων μαθητών/τριών. Επίσης, η πράξη αποσκοπεί στην εκπαίδευση και την ομαλή προσαρμογή των προσφυγοπαίδων.
Στο πλαίσιο αυτό προβλέπεται ο εμπλουτισμός του εκπαιδευτικού δυναμικού όσων σχολείων Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης εμφανίζουν ανάγκη για υποστήριξη της ένταξης των παραπάνω μαθητών/τριών (οριζόντια παρέμβαση σε όλα τα σχολεία που εμφανίζουν σχετικούς πληθυσμούς μαθητών/τριών). Ειδικότερα, οι αναπληρωτές Εκπαιδευτικοί και το Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΕΠ) που θα απασχοληθούν στο πλαίσιο της εν λόγω Πράξης, θα στελεχώσουν τις Τάξεις Υποδοχής, Ενισχυτικά Φροντιστηριακά Τμήματα, τις ΔΥΕΠ και τις λοιπές δομές με κύριο αντικείμενο την εκμάθηση της Ελληνικής ως δεύτερης / ξένης γλώσσας αλλά και τη διδακτική στήριξη και υποστήριξη σε άλλα αντικείμενα, ώστε αφενός μεν να διευκολύνεται η ομαλή προσαρμογή και η παραμονή στο εκπαιδευτικό σύστημα των μαθητών/τριών από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, μαθητών/τριών με πολιτισμικές και θρησκευτικές ιδιαιτερότητες, καθώς και των προσφυγοπαίδων, μέσω της υποστήριξης της λειτουργίας των ΔΥΕΠ Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης.


 ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΩΝ ΔΟΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, 2018-2019

Η Πράξη (MIS: 5031890) αφορά στην ενίσχυση των Υποστηρικτικών δομών εκπαίδευσης μέσω:
1) Των ΣΔΕΥ (Σχολικά Δίκτυα Εκπαιδευτικής Υποστήριξης) και της λειτουργίας των Επιτροπών Διεπιστημονικής Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης και Υποστήριξης (ΕΔΕΑΥ) για την υποστήριξη των μαθητών και της Σχολικής κοινότητας, την εκπαιδευτική αξιολόγηση και την παραπομπή των μαθητών στα Κέντρα Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (ΚΕΣΥ) όταν απαιτείται, τη διαμόρφωση Εξατομικευμένων Προγραμμάτων Εκπαίδευσης, την υποστήριξη εκπαιδευτικών των σχολικών μονάδων κλπ, και
2) Των ΚΕΣΥ (Κέντρα Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης) αποστολή των οποίων είναι η υποστήριξη των σχολικών μονάδων και των Ε.Κ. της περιοχής αρμοδιότητάς τους για τη διασφάλιση της ισότιμης πρόσβασης όλων ανεξαιρέτως των μαθητών στην εκπαίδευση και την προάσπιση της αρμονικής ψυχοκοινωνικής τους ανάπτυξης και προόδου), σύμφωνα με τον Ν. 4547/2018 (ΦΕΚ102).
Στο πλαίσιο της Πράξης προσλαμβάνονται οι αναγκαίοι αναπληρωτές Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) που θα στελεχώσουν τις Επιτροπές Διεπιστημονικής Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης και Υποστήριξης (ΕΔΕΑΥ). Επίσης, τα Κέντρα Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (ΚΕΣΥ) στελεχώνονται με αναπληρωτές Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και αναπληρωτές Εκπαιδευτικούς.

 Ενιαίος Τύπος Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου 2018-2019 (5031898)

Η δημιουργία του ΕΝΙΑΙΟΥ ΤΥΠΟΥ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ εδράζεται στη συνταγματική δέσμευση για παροχή ίσων ευκαιριών στην εκπαίδευση για όλους τους μαθητές της ίδιας βαθμίδας και επιχειρείται, αφενός μεν, με την ενιαία παροχή κοινών γνωστικών και διδακτικών αντικειμένων σε όλους τους τύπους δημοτικών σχολείων της χώρας, αφετέρου δε, με την επέκταση των προσφερόμενων νέων γνωστικών αντικειμένων. Το Ενιαίου Τύπου Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο λειτουργεί με ενιαίο ωράριο και με ζώνη ολοήμερου προγράμματος. Επιπροσθέτως, στο πλαίσιο του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου προσφέρεται ένα σύνολο από επιλογές διδακτικών αντικειμένων που προσφέρουν την ευκαιρία για την πολύπλευρη ανάπτυξη των ψυχοκινητικών και γνωστικών δεξιοτήτων των μαθητών.
Η Δράση προβλέπει την απασχόληση αναπληρωτών εκπαιδευτικών (δασκάλων και εκπαιδευτικών ειδικοτήτων) προκειμένου το σύνολο των σχολικών μονάδων να λειτουργήσουν ως Ενιαίου Τύπου Ολοήμερα Δημοτικά Σχολεία.

 Ένταξη Προσφυγοπαίδων, ηλικίας έως 15 ετών, στο Εκπαιδευτικό Σύστημα

Η Δράση αφορά στην ένταξη των παιδιών πολιτών τρίτων χωρών στο εκπαιδευτικό σύστημα. Σκοπός της Δράσης είναι να συμβάλλει στην ομαλότερη ενσωμάτωση των παιδιών αυτών στο ευρύτερο κοινωνικό σύνολο και εν τέλει στη βελτίωση της κοινωνικής συνοχής. Η λειτουργικότητα της Δράσης εξασφαλίζεται από τις Δομές Υποδοχής και Εκπαίδευσης Προσφύγων (ΔΥΕΠ) στις Δ/νσεις Π.Ε και Δ.Ε. της χώρας και με το κατάλληλο εκπαιδευτικό υλικό. Η εκπαίδευση αφορά κυρίως στην εκμάθηση της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας και της οργάνωσης προγραμμάτων, εκπαιδευτικών παρεμβάσεων και πολιτιστικών δραστηριοτήτων. Η υλοποίηση της Δράσης επιτυγχάνεται μέσω των ακόλουθων κύριων ενεργειών:

  • Υποστήριξη στελέχωσης των Δ.Υ.Ε.Π. με Συντονιστές Εκπαίδευσης Προσφύγων (Σ.Ε.Π.)
  • Υποστήριξη στελέχωσης των Δ.Υ.Ε.Π. με Εκπαιδευτικό Προσωπικό (αναπληρωτές εκπαιδευτικοί), με Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ) και με Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΕΠ)
  • Υποστήριξη της υλοποίησης και του συντονισμού της Δράσης
  • Προβολή και Δημοσιότητα Δράσης
  • Αναπαραγωγή εκπαιδευτικού Υλικού
  • Προμήθεια Αναλώσιμων σχολικών ειδών απαιτουμένων για τη λειτουργία των Δ.Υ.Ε.Π.
  • Προμήθεια και εγκατάσταση προκατασκευασμένων μονάδων προσχολικής ηλικίας εντός δομών φιλοξενίας

Η Δράση υλοποιείται με Δικαιούχο και κύριο του Έργου την Επιτελική Δομή ΥΠΠΕΘ ΕΣΠΑ, Τομέα Παιδείας και με Συνδικαιούχους φορείς το Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων (ΙΤΥΕ) Διόφαντος και την Αυτοτελή Διεύθυνση Κτηριακής Και Υλικοτεχνικής Υποδομής (ΑΔΙΚΤΥΥΠ).