ΔΝΣΗ Π.Ε. Ν. ΔΡΑΜΑΣ

το μέλλον ανήκει στα παιδιά
"...γιατί έχουν ιδέες δικές τους ...γιατί η ψυχή τους κατοικεί στο σπίτι του αύριο
...γιατί η ζωή δεν σταματά στο χτες ...μην προσπαθείς να τα κάνεις όμοιά σου"
Χαλίλ Γκιμπράν

  • Μεγαλύτερο μέγεθος γραμματοσειράς
  • Προκαθορισμένο μέγεθος γραμματοσειράς
  • Μικρότερο μέγεθος γραμματοσειράς

Βιβλία που μπορούν να αξιοποιηθούν σε ένα πρόγραμμα αγωγής υγείας


ΤΙΤΛΟΣ

ΟΝΟΜΑ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ

ΘΕΜΑ

Μαθήματα οδικής συμπεριφοράς και κυκλοφοριακής αγωγής

Μπαλιάτσα Δημήτρη

ΕΝΝΟΙΑ

Κυκλοφοριακή Αγωγή

Δρόμο παίρνω?δρόμο αφήνω

Γαλάτεια Γρηγοριάδου Σουρέλη

ΠΑΤΑΚΗΣ

Κυκλοφοριακή Αγωγή

Κυκλοφοριακή Αγωγή για παιδιά

Κ.Ραυτογιάννη

ΜΑΛΛΙΑΡΗΣ παιδεία

Κυκλοφοριακή Αγωγή

Μαθαίνω να κυκλοφορώ με ασφάλεια

Χριστίνα Αργύρη Μαραγκοπούλου

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΕΠΕ

Κυκλοφοριακή Αγωγή

Κυκλοφορώ με ασφάλεια στην πόλη

 

 

Κυκλοφοριακή Αγωγή

Κίνδυνος(Οι συμβουλές του μικρού  λύκου)

Mario Gomboli

ΦΛΟΥΔΑΣ

Ατυχήματα στο σπίτι

Ο Μάκης Ενζυμάκης και η μάχη στο στομάχι

Άννα Ράσλεμαν

ΑΜΜΟΣ

Διατροφή ? Υγιεινές συνήθειες

Μια φορά ?ήταν η Κολοτούμπα

Σοφία Μαντουβαλου

ΚΑΣΤΑΝΙΏΤΗ

Διατροφή

Ο χορός των βιταμινών

Στέλλα Βλαχοπούλου

ΕΣΤΙΑ

Διατροφή

Βότανα- Θεραπείες

Andrew Chevallier

ΔΟΜΙΚΗ

Θεραπεία

Τα βότανα είναι θαυματουργά

Carper Sean

MODERN TIMES

Θ εραπεία , ομορφιά

Πλήρης οδηγός θεραπευτικών βοτάνων

Πηνελόπη ΟΝΤΙ

(εταιρεία βοτάνων Herb Society?s)

ΓΙΑΛΕΛΗΣ

Θεραπεία,Διατροφή,πρόληψη

 

Θεραπευτικά βότανα και Υγεία

Gerhard William

NTOYNTOYMHΣ

Θεραπεία,ομορφιά, ,αδυνάτισμα

Οδηγός Υγιεινής Διατροφής

Ζωή Σπυροπούλου

ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ

Διατροφή

Ο κύκλος έκλεισε

Ομάδα μαθητών γυμνασίου Βροντάδου

ΕΝΤΥΠΟ   Χίος

Διατροφή

Η σωστή διατροφή

Ιωάννα Παρουλάκη

Μιχαήλ Παρουλάκης

GUTEBERG

Διατροφή

Ξέρουμε τι τρώμε;

MARIA BENLAKHEL

ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ

Διατροφή

Ποτέ μα ποτέ στη ζωή μου δε θα φάω ντομάτα

Λόρεν Τσαλντ

ΠΑΤΑΚΗΣ

Διατροφή

Μπαχαρικό Λεξικό

Μαρία Τρέμπεν

ΚΕΔΡΟΣ

Διατροφή κ.α.

Τα χόρτα

Μυρσίνη Λαμπράκη

ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ

Διατροφή,ελληνικές συνταγές

 

 

Ο  πρίγκηπας Λεμόνης και η πριγκήπισσα Κρεμμύδω

Σακελλαρίδης

ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ

Διατροφή

Ο Χάρης στη χώρα των χορτάτων παιδιών

Βασιλείου Ειρήνη

ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ

Διατροφή

Γενετικά τροποποιημένα τρόφιμα

 

ΣΑΒΒΑΛΑΣ

Διατροφή κ.ά

Σωστή διατροφή ?καλή υγεία(Οι συμβουλές του μικρού  λύκου)

Mario Gomboli

ΦΛΟΥΔΑΣ

Διατροφή

Η καθαριότητα είναι ομορφιά(Οι συμβουλές του μικρού  λύκου)

Mario Gomboli

ΦΛΟΥΔΑΣ

Υγιεινές συνήθειες

Οι Δερματούληδες στο ταψί του Διατροφή

Άννα Ράσλεμαν

ΑΜΜΟΣ

Υγιεινές συνήθειες

Ο Βρομούλης  και ο Καθαρούλης

Χανς Γκαίρτνερ Χανς Πόπελ

ΜΙΝΩΑΣ

Υγιεινές συνήθειες

Τι είναι τα φάρμακα

(Σειρά:Εγώ και το σώμα μου)

ΜΟΝΤΕΡΝΟΙ ΚΑΙΡΟΙ

Υγιεινές συνήθειες - Προφυλάξεις

Ο Φώκος νόμιζε ότι ήταν άρρωστος

Βαγγέλης Ηλιόπουλος

ΠΑΤΑΚΗΣ

Υγιεινές συνήθειες- Προφυλάξεις

Υγεία από το φαρμακείο του Θεού

Ν.  Πλατής

ΚΕΔΡΟΣ

Υγιεινές συνήθειες-Προφυλάξεις

 

Φαέθων. ο γιος του Ήλιου

Βαγγέλης Ηλιόπουλος

ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

Υγιεινές συνήθειες-Προφυλάξεις

από ηλιακή ακτινοβολία

Τα ζώα, τα φαγητά, οι μικροοργανισμοί κι εμείς

Ν. Χαρίσης

ΚΕΔΡΟΣ

Υγιεινές συνήθειες

Η επίθεση της ψείρας

ΜΙΡΙΑΜ ΜΟΣ

ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ

Υγιεινές Συνήθειες

Επίσκεψη στο γιατρό

 

ΣΑΒΒΑΛΑΣ

Υγιεινές Συνήθειες

Ο Αργύρης το ποντικάκι και η συμμορία της κυρίας Τερηδόνας

Μαρία Βελέτα-βασιλειάδου

ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ

Στοματική Υγιεινή

Το μικρό αρκουδάκι πλένει τα δόντια του

Γιούτα Λανγκρόιτερ ? Βέρα Σόμπατ

ΨΥΧΟΓΙΟΣ

Στοματική Υγιεινή

Σοκολάκης και Ζαχαρούλα ΤΡΥΠΟΔΟΝΤΗ

Άννα Ράσλεμαν

ΑΜΜΟΣ

Στοματική Υγιεινή

 

 

 

Το πεισματάρικο Δοντάκι της Ρίτας

Ιωάννα Κυρίτση

Τζιώτη

ΜΙΚΡΗ ΜΙΛΗΤΟΣ

Στοματική Υγιεινή

 

 

 

 

Δόνα Τερηδόνα

 

Ευγένιος Τριβιζάς

 

Στοματική Υγιεινή

Πηγαίνω στον οδοντίατρο

 

ΣΑΒΒΑΛΑΣ

Στοματική Υγιεινή

SOS  ΔΙΑΣΩΣΗ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ

Εμμανουέλ Σεριζιέ

ΑΓΚΥΡΑ

ΑΤΥΧΉΜΑΤΑ

Για σας παιδιά: Πρώτες Βοήθειες

ELKE FOX

ΚΕΝΤΙΚΕΛΕΝΗ

ΑΤΥΧΉΜΑΤΑ

Ηφαίστεια και σεισμοί

 

ΣΑΒΒΑΛΑΣ

Ατυχήματα- πρόληψη εκτάκτων αν αναγκών

Τα αγόρια και τα κορίτσια

Μπριζιτ Λαμπέ ? Μισέλ Πυές

ΑΓΚΥΡΑ

Αξίες-Σύνδεση με το περιβάλλον

Ελεύθερος και όχι ελεύθερος

Μπριζιτ Λαμπέ ? Μισέλ Πυές

ΑΓΚΥΡΑ

Αξίες-Σύνδεση με το περιβάλλον

 

 

 

 

 

 

 

 

Οδηγός αγωγής και προαγωγής Υγείας

Κατερίνα Σώκου

ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ

Πρότυπο πρόγραμμα ΑΛΚΟΌΛ

 

ΚΑΙ ΑΤΎΧΗΜΑ

Η σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση στο Δημοτικό Σχολείο με τη μέθοδο project

Αικατερίνη Θεοδωράκη ? Αφροδίτη Ιωάννου

ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ

Σεξουαλική αγωγή

 

 

 

 

Το πρώτο  βιβλίο γι α το σώμα μου

 

ΣΑΒΒΑΛΑΣ

Σεξουαλική αγωγή-

Υγιεινές Συνήθειες

 

Το ανθρώπινο σώμα (Εξερευνοσκόπιο)

 

ΣΑΒΒΑΛΑΣ

Σεξουαλική αγωγή-

Υγιεινές Συνήθειες

 

Απαντήσεις σε ερωτήσεις εφήβων

Τζάκι Μπέιλι

ΑΓΚΥΡΑ

Σεξουαλική αγωγή

 

 

Ο  δρόμος προς την εφηβεία

Φ.Χρυσάφη

UNIVERSITY STUDIO PRESS

Ψυχ.Υγεία-Σεξουαλ.Αγωγή

Το σώμα μου-ο εαυτός  μου

Έλλη Ναούμ-Γιούλη Παπαμιχαήλ

ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ

Σεξουαλική αγωγή=Υγιεινές συνήθειες

Γιατί υπάρχουν αγόρια και κορίτσια

Κατερίνα Μαράσι Κάντια

ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΠΟΧΗ

Σεξουαλική αγωγή

Μαμά,πως γίνονται τα παιδιά;

 

ΠΑΤΑΚΗΣ

Σεξουαλική αγωγή

Τι κάνουν ο μπαμπάς και η μαμά;

 

ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΠΟΧΗ

Σεξουαλική αγωγή

Ο ερωτευμένος

ΡΕΜΠΕΚΑ ΝΤΟΤΡΕΜΕΡ

ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ

Σεξουαλική Αγωγή

Εξωσωματική γονιμοποίηση

 

ΣΑΒΒΑΛΑΣ

Σεξουαλική αγωγή

Θέλω να μάθω για το σεξ

Χοσέ Ρ. Ντίαθ Μόρφα

ΚΑΣΤΑΝΙΏΤΗΣ

Σεξουαλική αγωγή

Το σώμα

Άλκηστις

ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ

Σεξουαλική αγωγή-

Υγιεινές Συνήθειες

Τι με κάνει αυτό που είμαι

 

ΣΑΒΒΑΛΑΣ

Διαφορετικότητα κάθε ατόμου

Παιδιά με δυο σπίτια

ΒΙΡΖΙΝΙ ΝΤΥΜΟΝ

ΑΓΚΥΡΑ

Διαζύγιο

Κόκκινη κάρτα στη βία

ΒΙΡΖΙΝ ΛΟΥ

ΑΓΚΥΡΑ

Βίαιες συμπεριφορές

Η δικαιοσυνη και η αδικία

ΜΠΡΙΖΙΤ ΛΑΜΠΕ ΜΙΣΕΛ ΠΥΕΣ

ΑΓΚΥΡΑ

Ψυχική Υγεία

Κάποιος μ? ενοχλεί

ΒΙΡΖΙΝΙ ΝΤΥΜΟΝ ΜΑΝΤΛΕΝ ΜΠΡΥΝΛΕ

ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ

Ψυχική Υγεία

20 αξίες της ζωής

Εστέβε Πουχόλ Ι Πους

ΑΓΚΥΡΑ

Ψυχική Υγεία

Η ζωή και ο θάνατος

ΜΠΡΙΖΙΤ ΛΑΜΠΕ ΜΙΣΕΛ ΠΥΕΣ

ΑΓΚΥΡΑ

Ψυχική Υγεία

Ο πόλεμος και η ειρήνη

ΜΠΡΙΖΙΤ ΛΑΜΠΕ ΜΙΣΕΛ ΠΥΕΣ

ΑΓΚΥΡΑ

Ψυχική Υγεία

Για την αλήθεια και το ψέμα

ΜΠΡΙΖΙΤ ΛΑΜΠΕ ΜΙΣΕΛ ΠΥΕΣ

ΑΓΚΥΡΑ

Ψυχική Υγεία

Ο Πασκάλ είναι υιοθετημένος

ΝΤΟΜΙΤΙΓ ΝΤΕ ΠΡΕΣΑΝΣΕ

ΑΓΚΥΡΑ

Ψυχική Υγεία

Μάθε να αντιμετωπίζεις το ρατσισμό

EMMANUEL VAILLANT

ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ

Ψυχική Υγεία

Μια αδελφούλα με ειδικές ανάγκες

ΚΛΟΝΤ ΧΕΛΦΤ

ΑΓΚΥΡΑ

Ψυχική Υγεία

Νικάω το φόβο(Οι συμβουλές του μικρού λύκου)

Mario Gomboli

ΦΛΟΥΔΑΣ

Ψυχική Υγεία ?

φόβος

Κανείς δεν είναι τέλειος(Οι συμβουλές του μικρού λύκου)

Mario Gomboli

ΦΛΟΥΔΑΣ

Ψυχική Υγεία

Η Μίλι και η Μόλι και η πρώτη τους μέρα στο σχολείο

Gill Pittar

ΣΑΒΒΑΛΑΣ

Αποδοχή και σεβασμός στην διαφορετικότητα,συνέπεια,αποφασιστικότητα,θάρρος

Η Μίλι και η Μόλι και ο Αλφ

 

 

Σεβασμός στην διαφορετικότητα

Η Μίλι, η Μόλι και οι σπόροι του Τζιμ

 

ΣΑΒΒΑΛΑΣ

Ενδιαφέρον για τους άλλους και αντιμετώπιση πόνου

Η Μίλι, η Μόλι και οι μπαμπάδες τους

 

ΣΑΒΒΑΛΑΣ

Αποδοχή της ιδιαιτερότητας κάθε οικογένειας

Η Μίλι, η Μόλι κάνουν βόλτα με τα ποδήλατα

 

ΣΑΒΒΑΛΑΣ

Συνέπεια

Η Μίλι, η Μόλι και η χαμένη κάλτσα

 

ΣΑΒΒΑΛΑΣ

Προσφορά βοήθειας

Η Μίλι και η Μόλι στη σκηνή τους

 

ΣΑΒΒΑΛΑΣ

Θάρρος και αποφασιστικότητα

Η Μίλι, η Μόλι και το τρένο

 

ΣΑΒΒΑΛΑΣ

Φροντίδα για το περιβάλλον

Η Μίλι, η Μόλι και το σ? αγαπώ

 

ΣΑΒΒΑΛΑΣ

Αγάπη

Η Μίλι, η Μόλι και ο άνεμος

 

ΣΑΒΒΑΛΑΣ

Σεβασμός στις δυνάμεις της φύσης

Η Μίλι, η Μόλι και ο Τζο

 

ΣΑΒΒΑΛΑΣ

Αποφασιστικότητα

Η Μίλι, η Μόλι και ο Χένρυ

 

ΣΑΒΒΑΛΑΣ

Αυτοεκτίμηση

Έχω ένα μυστικό

 

ΣΑΒΒΑΛΑΣ

Διαφορά μεταξύ καλών και κακών μυστικών

Οι γονείς μου δεν είναι πια φίλοι

 

ΣΑΒΒΑΛΑΣ

Αντιμετώπιση θλίψης  που προκαλεί ο χωρισμός

Θα σε θυμάμαι πάντα

 

ΣΑΒΒΑΛΑΣ

Αντιμετώπιση θλίψης  που προκαλεί ο

θάνατος

Μοιάζουμε διαφορετικοί,αλλά είμαστε ίδιοι

 

ΣΑΒΒΑΛΑΣ

Διαφορετικότητα

Πώς να επιβιώσω στο σχολείο

Rolland Beller

ΧΡΗΣΤΟΣ ΔΑΡΔΑΝΟΣ

Ψυχ.Υγεία

Πώς να επιβιώσω στην οικογένεια

Catherine Mathelin

ΧΡΗΣΤΟΣ ΔΑΡΔΑΝΟΣ

Ψυχ.Υγεία

 

 

Οι άπαιχτοι μπαλαδόροι: ΦΕΛΙΞ ο κεραυνός

 

ΨΥΧΟΓΙΟΣ

Άθληση ,υγεία,συνεργασία...

 

 

Οι άπαιχτοι μπαλαδόροι:ΛΕΟΝ ο τριπλαδόρος

 

ΨΥΧΟΓΙΟΣ

Άθληση ,υγεία,συνεργασία...

Ο φύλακας

ΜΑΛ ΠΙΤ

ΠΑΤΑΚΗΣ

Άθληση,φιλία,αυτοπεποίθηση

Η δουλειά και το χρήμα

ΜΠΡΙΖΙΤ ΛΑΜΠΈ

ΑΓΚΥΡΑ

Αγωγή του Καταναλωτή

ΚΥΒΕΡΝΟΜΑΘΗΤΕΣ:η πληροφορική στην υπηρεσία σου

JEAN LUC FERRE

ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ

Αγωγή του Καταναλωτή

ΦΙΛΟΙ; Φως - φανάρι

Φρ.Αλεξοπούλου - Πετράκη

ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

Φιλία με άτομα με ειδικές ανάγκες

Η γάτα που δεν νιαούριζε

Λίτσα Ψαραύτη

ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ

Ψυχ. Υγεία-κλωνοποίηση

Μόζα,η γάτα:

Μια μαγική νύχτα

Ι.Σταματοπούλου

ΚΕΔΡΟΣ

 

Αποδοχή της διαφορετικότητας(άτομα με προβλήματα όρασης)

Μόζα,η γάτα:

Η μάγισσα Αμπουλίνα

Ι.Σταματοπούλου

ΚΕΔΡΟΣ

Αποδοχή της διαφορετικότητας

(άτομα με κινητικά προβλήματα)

Μόζα,η γάτα

Η λευκή Μόλυ

Ι.Σταματοπούλου

ΚΕΔΡΟΣ

Αποδοχή της διαφορετικότητας(άτομα με προβλήματα ακοής)

Μόζα,η γάτα

Το βουνό των νάνων

Ι.Σταματοπούλου

ΚΕΔΡΟΣ

Αποδοχή της διαφορετικότητας(άτομα με νοητική υστέρηση)

Ο Τρυφερούλης Μικροφτερούλης

Θ.Καραγιάννη

ΦΑΝΤΑΣΙΑ

Αποδοχή της διαφορετικότητας

Ο Αρκτούρος το χει δίπορτο

Ελένη Αναγνωστοπούλου

ΑΤΡΑΠΟΣ

διαζύγιο-Ψυχ.Υγεία

Το κομμάτι που λείπει συναντά το μεγάλο Ο

ΣΕΛ ΣΙΛΒΕΡΣΤΑΪΝ

ΔΩΡΙΚΟΣ

Αυτογνωσία-Ψυχ.Υγεία

Ο κήπος με τις εφτά γάτες

 

 

Πρόληψη από εξαρτήσεις

Η Κων/να και οι αράχνες της

Άλκη Ζέη

ΚΕΔΡΟΣ

Πρόληψη από εξαρτήσεις

Ιστορίες από την παγκόσμια παράδοση: Μητέρα και κόρη

Μητέρα και γιος

Πατέρας και κόρη

Πατέρας και γιος

 

ΣΑΒΒΑΛΑΣ

Οικογενειακές σχέσεις-Ψυχ.Υγεία

Ο Αιμίλιος και η Αμάντα φίλοι για πάντα

 

ΣΑΒΒΑΛΑΣ

φιλία-Ψυχ.Υγεία

Ο Ερρίκος ψάχνει για ένα φίλο

 

ΣΑΒΒΑΛΑΣ

 

Ψυχ.Υγεία

Πώς να διηγούμαστε ένα παραμύθι και να επινοούμε άλλα εκατό

Santagostino Paola

ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ

 

Παραμύθια ή μήπως είναι αλήθεια:

Εγώ ένα αθώο ψεματάκι είπα

 

Αχ,αυτή η πρώτη μέρα στο σχολείο

 

Το παιδί μπλα-μπλα- μπλα

 

Η παλέτα των συναισθημάτων

 

 

Αθανασία Αμπαριώτη

 

Αθανασία Αμπαριώτη

 

Έρα Μουλάκη

 

 

Έρα Μουλάκη

 

 

ΚΕΔΡΟΣ

 

 

ΚΕΔΡΟΣ

 

 

ΚΕΔΡΟΣ

 

 

 

Ψυχ.Υγεία

 

Φιλία-οικογ.σχέσεις

 

 

Άγχος-ανησυχία

 

 

Απομόνωση-φιλία

 

 

Έκφραση συναισθημάτων

Ο μικρός Αλκιβιάδης και οι Ολυμπιακοί αγώνες

Νίκος Μουρατίδης

ΚΑΣΤΑΝΙΏΤΗΣ

 

100 Παραδοσιακά παιχνίδια

Χρυσάνθη Καραϊ σκου

ΔΙΑΠΛΑΣΗ

Ψυχ.Υγεία

Καλημέρα, Ειρήνη

Φρόσω Χατόγλου

ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΠΟΧΗ

Ειρήνη-Φιλία -Ψυχ.Υγεία

Τα μαγικά κατακόκκινα παπούτσια

Ιόλη Σηφανάκη

ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ

Αξία προσπάθειας-Ψυχ.Υγεία

Ιγκόρ,το πουλί που δεν μπορούσε να τργουδήσει

ΣΑΤΟΣΙ ΚΙΤΑΜΟΥΡΑ

ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ

 

Ένα μικρό κομμάτι γης

 

 

Πόλεμος-φιλία στη Μ.Ανατολή

Τα παιδιά του κόσμου

Εγκυκλ.

ΔΕΛΗΘΑΝΑΣΗΣ

 

Μια ασυνήθιστη μέρα στο σχολείο

ΚΟΛΙΝ ΜΑΚ ΝΑΤΟΝ

ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ

Ψυχ.Υγεία

Το κοριτσάκι με τα λύτρα

Δέσποινα Σαβββοπούλου

ΑΤΡΑΠΟΣ

Ψυχ.Υγεία

 

 

Παιδικά παιχνίδια απ?όλο τον κόσμο

Παιδικό χωριό SOS

ΤΖΑΜΠΙΡΗΣ-ΠΙΡΑΜΙΔΑΣ

Ψυχ.Υγεία

Ελάτε να παίξουμε

Αγγελική Γρίβα

ΠΑΤΑΚΗΣ

Ψυχ.Υγεία

Παιχνίδια προσχολικής ηλικίας

M.Krutenheerdt

G.Lehnert

ΣΑΛΤΟ

Ψυχ.Υγεία

100 παραδοσιακά παιχνίδια

Χρυσάνθη Καραϊσκου

ΔΙΑΠΛΑΣΗ

Ψυχ.Υγεία

Το παιχνίδι

Αντωνιάδης

UNIVERSITY STUDIO PRESS

Ψυχ.Υγεία

Το παιχνίδι στην εκπαιδευτική διαδικασία

Παιδαγωγική ομάδα «Ελάτε να παίξουμε»

UNIVERSITY STUDIO PRESS

Ψυχ.Υγεία

Ο θυμός των παιδιών

A.Marcoli

UNIVERSITY STUDIO PRESS

Ψυχ.Υγεία

Καλοί τρόποι(Οι συμβουλές του μικρού λύκου)

Mario Gomboli

ΦΛΟΥΔΑΣ

 

Αγαπώ το περιβάλλον(Οι συμβουλές του μικρού λύκου)

Mario Gomboli

ΦΛΟΥΔΑΣ

 

Το παιδί με το ακορντεόν

Μ.Θεοδωράκη

ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ

Φιλία

Στον κήπο με τα παραμύθια

 

 

Ψυχ.Υγεία

Με τη σάκα τους φορτωμένη αλήθειες

 

 

Ψυχ.Υγεία

Άλλοι καιροί, άλλα παιδιά

 

 

Ψυχ.Υγεία

Η Γραμματική της φαντασίας

Τζιάννι Ροντάρι

Μεταίχμιο

Ψυχ.Υγεία

Τα παιδιά παίζουν παραμύθια

Τσιτσλσμπέργκερ Χέλγκα

Πατάκης

Ψυχ.Υγεία

 

Μαρίνος Παπαδόπουλος   τηλ. 2521062430Υπεύθυνος Α.Υ.                  6949477430            

 
Πρέπει να κάνετε είσοδο για να έχετε πλήρη πρόσβαση στις ανακοινώσεις της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Δράμας. Η χρήση απευθύνεται μόνο στα σχολεία του νομού μας.

 Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2018-2019

Η Πράξη (MIS: 5031892) αφορά στη στήριξη και ενίσχυση του θεσμού της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, στα σχολεία γενικής αγωγής από εκπαιδευτικό προσωπικό, το οποίο θα υποστηρίζει τους μαθητές στη σχολική τάξη παράλληλα με τον εκπαιδευτικό, την υποστήριξη των με αδυναμία αυτοεξυπηρέτησης μαθητών με αναπηρία με Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ) και την υποστήριξη όσων μαθητών απαιτείται από Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΕΠ) για όσους μαθητές χρήζουν νοσηλευτικής φροντίδας.

Στόχος της Πράξης είναι η ενσωμάτωση των μαθητών με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στη σχολική τάξη του γενικού σχολείου και η εξασφάλιση της προσβασιμότητας αυτών στο κοινωνικό γίγνεσθαι με αποτέλεσμα την αντιμετώπιση του κοινωνικού αποκλεισμού, την αντιμετώπιση της σχολικής αποτυχίας και της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου.
Στο πλαίσιο αυτό απασχολούνται εκπαιδευτικοί, οι οποίοι συλλειτουργούν με τον εκπαιδευτικό της τάξης (παράλληλη στήριξη) και υποστηρίζουν αποκλειστικά τους μαθητές με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες έτσι ώστε να μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του προγράμματος σπουδών τους. Επίσης, προσλαμβάνεται το αναγκαίο Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ) για τους μαθητές που αδυνατούν να αυτοεξυπηρετηθούν και το αναγκαίο Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΕΠ).

 Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2018-2019

Η Πράξη (MIS: 5031883) αφορά στην ενίσχυση των Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) και των Τμημάτων Ένταξης (ΤΕ) που λειτουργούν μέσα στα σχολεία γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης ώστε η εκπαίδευση να ανταποκρίνεται στις ανάγκες όλων των μαθητών χωρίς διακρίσεις.
Στόχος της Πράξης είναι η ενσωμάτωση των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) και στα Τμήματα Ένταξης (ΤΕ) – που λειτουργούν μέσα στα σχολεία γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης και η εξασφάλιση της προσβασιμότητας αυτών στο κοινωνικό γίγνεσθαι με αποτέλεσμα την αντιμετώπιση του κοινωνικού αποκλεισμού, την αντιμετώπιση της σχολικής αποτυχίας και της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου.
Στο πλαίσιο της Πράξης, απασχολούνται οι αναγκαίοι αναπληρωτές Εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) και οι αναγκαίοι αναπληρωτές Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού προκειμένου να στελεχώσουν Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) και Τμήματα Ένταξης στα γενικά σχολεία.

 

Ενημερωτικό Κείμενο

των Πράξεων «Πρόγραμμα Εισαγωγής Η/Υ και Συναφούς Εξοπλισμού σε Δημοτικά Σχολεία για μια Ψηφιακά Υποστηριζόμενη Διδασκαλία» ΑΠ 1,2,3 του ΕΠ «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», ΕΣΠΑ 2007-2013

Το έργο είχε ως στόχο την προμήθεια και τον εξοπλισμό 1022 Δημοτικών Σχολείων, ως εξής:

Εξοπλίστηκαν 198 Δημοτικά Σχολεία τα οποία είναι ενταγμένα στο Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (ΕΑΕΠ), με ένα κινητό εργαστήριο πληροφορικής, το οποίο λειτουργεί ως κινητή τάξη, για όλα τα μαθήματα. Ο εξοπλισμός του αποτελείται από δέκα φορητούς ηλεκτρονικούς υπολογιστές, ένα ειδικό τροχήλατο ερμάριο για την αποθήκευση και φόρτιση των Η/Υ, δομημένη καλωδίωση, τοπικό δίκτυο για τη σύνδεση των Η/Υ με το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, καθώς και τα λογισμικά λειτουργίας.

Οι υπόλοιπες σχολικές μονάδες, δηλαδή 174 μονοθέσια, 426 διθέσια και 224 τριθέσια δημοτικά σχολεία  εξοπλίστηκαν  με έναν φορητό υπολογιστή και τον σχετικό εξοπλισμό (λογισμικά λειτουργίας, τοπικό δίκτυο, απαραίτητη δομημένη καλωδίωση).

Ο συνολικός π/υ του έργου ανέρχεται σε 2.522.227,62 ?, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ.

Το έργο υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ, μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος της «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», με τη συγχρηματοδότηση του Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Ταμείου (Ε.Κ.Τ.).

 

 

Ένταξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων (ΕΚΟ) στα σχολεία – Τάξεις Υποδοχής, σχολικό έτος 2018-2019

 

Η Πράξη (MIS: 5031893) αφορά στη μείωση της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου μαθητών/τριών προερχόμενων από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες και μαθητών/τριών με πολιτισμικές και θρησκευτικές ιδιαιτερότητες, καθώς και στη βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων κυρίως στο γραμματισμό, αλλά και στον αριθμητισμό και επιπλέον σε συμπληρωματικά αντικείμενα ώστε αυτοί να καταστούν ικανοί να ανταπεξέλθουν στο πρόγραμμα σπουδών τους και να παραμείνουν στο εκπαιδευτικό σύστημα ολοκληρώνοντας τις σπουδές τους.
Συνεπώς η πράξη αποσκοπεί στην ενίσχυση της ισότιμης πρόσβασης και την αποτελεσματική ένταξη των προαναφερόμενων μαθητών/τριών. Επίσης, η πράξη αποσκοπεί στην εκπαίδευση και την ομαλή προσαρμογή των προσφυγοπαίδων.
Στο πλαίσιο αυτό προβλέπεται ο εμπλουτισμός του εκπαιδευτικού δυναμικού όσων σχολείων Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης εμφανίζουν ανάγκη για υποστήριξη της ένταξης των παραπάνω μαθητών/τριών (οριζόντια παρέμβαση σε όλα τα σχολεία που εμφανίζουν σχετικούς πληθυσμούς μαθητών/τριών). Ειδικότερα, οι αναπληρωτές Εκπαιδευτικοί και το Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΕΠ) που θα απασχοληθούν στο πλαίσιο της εν λόγω Πράξης, θα στελεχώσουν τις Τάξεις Υποδοχής, Ενισχυτικά Φροντιστηριακά Τμήματα, τις ΔΥΕΠ και τις λοιπές δομές με κύριο αντικείμενο την εκμάθηση της Ελληνικής ως δεύτερης / ξένης γλώσσας αλλά και τη διδακτική στήριξη και υποστήριξη σε άλλα αντικείμενα, ώστε αφενός μεν να διευκολύνεται η ομαλή προσαρμογή και η παραμονή στο εκπαιδευτικό σύστημα των μαθητών/τριών από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, μαθητών/τριών με πολιτισμικές και θρησκευτικές ιδιαιτερότητες, καθώς και των προσφυγοπαίδων, μέσω της υποστήριξης της λειτουργίας των ΔΥΕΠ Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης.


 ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΩΝ ΔΟΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, 2018-2019

Η Πράξη (MIS: 5031890) αφορά στην ενίσχυση των Υποστηρικτικών δομών εκπαίδευσης μέσω:
1) Των ΣΔΕΥ (Σχολικά Δίκτυα Εκπαιδευτικής Υποστήριξης) και της λειτουργίας των Επιτροπών Διεπιστημονικής Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης και Υποστήριξης (ΕΔΕΑΥ) για την υποστήριξη των μαθητών και της Σχολικής κοινότητας, την εκπαιδευτική αξιολόγηση και την παραπομπή των μαθητών στα Κέντρα Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (ΚΕΣΥ) όταν απαιτείται, τη διαμόρφωση Εξατομικευμένων Προγραμμάτων Εκπαίδευσης, την υποστήριξη εκπαιδευτικών των σχολικών μονάδων κλπ, και
2) Των ΚΕΣΥ (Κέντρα Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης) αποστολή των οποίων είναι η υποστήριξη των σχολικών μονάδων και των Ε.Κ. της περιοχής αρμοδιότητάς τους για τη διασφάλιση της ισότιμης πρόσβασης όλων ανεξαιρέτως των μαθητών στην εκπαίδευση και την προάσπιση της αρμονικής ψυχοκοινωνικής τους ανάπτυξης και προόδου), σύμφωνα με τον Ν. 4547/2018 (ΦΕΚ102).
Στο πλαίσιο της Πράξης προσλαμβάνονται οι αναγκαίοι αναπληρωτές Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) που θα στελεχώσουν τις Επιτροπές Διεπιστημονικής Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης και Υποστήριξης (ΕΔΕΑΥ). Επίσης, τα Κέντρα Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (ΚΕΣΥ) στελεχώνονται με αναπληρωτές Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και αναπληρωτές Εκπαιδευτικούς.

 Ενιαίος Τύπος Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου 2018-2019 (5031898)

Η δημιουργία του ΕΝΙΑΙΟΥ ΤΥΠΟΥ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ εδράζεται στη συνταγματική δέσμευση για παροχή ίσων ευκαιριών στην εκπαίδευση για όλους τους μαθητές της ίδιας βαθμίδας και επιχειρείται, αφενός μεν, με την ενιαία παροχή κοινών γνωστικών και διδακτικών αντικειμένων σε όλους τους τύπους δημοτικών σχολείων της χώρας, αφετέρου δε, με την επέκταση των προσφερόμενων νέων γνωστικών αντικειμένων. Το Ενιαίου Τύπου Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο λειτουργεί με ενιαίο ωράριο και με ζώνη ολοήμερου προγράμματος. Επιπροσθέτως, στο πλαίσιο του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου προσφέρεται ένα σύνολο από επιλογές διδακτικών αντικειμένων που προσφέρουν την ευκαιρία για την πολύπλευρη ανάπτυξη των ψυχοκινητικών και γνωστικών δεξιοτήτων των μαθητών.
Η Δράση προβλέπει την απασχόληση αναπληρωτών εκπαιδευτικών (δασκάλων και εκπαιδευτικών ειδικοτήτων) προκειμένου το σύνολο των σχολικών μονάδων να λειτουργήσουν ως Ενιαίου Τύπου Ολοήμερα Δημοτικά Σχολεία.

 Ένταξη Προσφυγοπαίδων, ηλικίας έως 15 ετών, στο Εκπαιδευτικό Σύστημα

Η Δράση αφορά στην ένταξη των παιδιών πολιτών τρίτων χωρών στο εκπαιδευτικό σύστημα. Σκοπός της Δράσης είναι να συμβάλλει στην ομαλότερη ενσωμάτωση των παιδιών αυτών στο ευρύτερο κοινωνικό σύνολο και εν τέλει στη βελτίωση της κοινωνικής συνοχής. Η λειτουργικότητα της Δράσης εξασφαλίζεται από τις Δομές Υποδοχής και Εκπαίδευσης Προσφύγων (ΔΥΕΠ) στις Δ/νσεις Π.Ε και Δ.Ε. της χώρας και με το κατάλληλο εκπαιδευτικό υλικό. Η εκπαίδευση αφορά κυρίως στην εκμάθηση της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας και της οργάνωσης προγραμμάτων, εκπαιδευτικών παρεμβάσεων και πολιτιστικών δραστηριοτήτων. Η υλοποίηση της Δράσης επιτυγχάνεται μέσω των ακόλουθων κύριων ενεργειών:

  • Υποστήριξη στελέχωσης των Δ.Υ.Ε.Π. με Συντονιστές Εκπαίδευσης Προσφύγων (Σ.Ε.Π.)
  • Υποστήριξη στελέχωσης των Δ.Υ.Ε.Π. με Εκπαιδευτικό Προσωπικό (αναπληρωτές εκπαιδευτικοί), με Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ) και με Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΕΠ)
  • Υποστήριξη της υλοποίησης και του συντονισμού της Δράσης
  • Προβολή και Δημοσιότητα Δράσης
  • Αναπαραγωγή εκπαιδευτικού Υλικού
  • Προμήθεια Αναλώσιμων σχολικών ειδών απαιτουμένων για τη λειτουργία των Δ.Υ.Ε.Π.
  • Προμήθεια και εγκατάσταση προκατασκευασμένων μονάδων προσχολικής ηλικίας εντός δομών φιλοξενίας

Η Δράση υλοποιείται με Δικαιούχο και κύριο του Έργου την Επιτελική Δομή ΥΠΠΕΘ ΕΣΠΑ, Τομέα Παιδείας και με Συνδικαιούχους φορείς το Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων (ΙΤΥΕ) Διόφαντος και την Αυτοτελή Διεύθυνση Κτηριακής Και Υλικοτεχνικής Υποδομής (ΑΔΙΚΤΥΥΠ).